Válaszol: Bodnár Zoltán, a Magyar Liberális Párt vezető gazdasági tanácsadója

Mi a véleménye arról, hogy a jegybank beállt az MKB mögé?

Már a bank megvásárlása is felesleges, szükségtelen, haszontalan és indokolatlan volt. Nagy szívességet tett a magyar kormány a bajor tulajdonosoknak, a bajor adófizetőknek azzal, hogy nyakába vette ezt a problémájukat. Ugyanakkor ma még nem lehet látni, hogy mekkora is valójában az MKB vesztesége.

Szerző

Fideszes nemek a kormány tervére

Ugocsa non coronat! Ugocsa nem koronáz! Előzetes hatástanulmány, valamint szakmai és társadalmi egyeztetés hiányában a fővárosi agglomerációs települések és Budapest érintett kerületeinek képviselői elutasítják a kormány azon tervét, hogy a Budapestre befutó autópályák körgyűrűn belüli részei, valamint az M0 egyes szakaszai fizetőssé váljanak.

A közös állásfoglalás azután született, hogy csütörtökre Pápai Mihály (Fidesz-KDNP), Gyál polgármestere, a Fővárosi Agglomeráció Önkormányzati Társulás elnöke meghívására a megyei autópályamatrica-rendszer bevezetésével érintett egyes Pest megyei települések, valamint Budapest érintett kerületeinek képviselői egyeztetést tartottak Gyálon. A szakmai fórumon megfogalmazták azt is, hogy a jövőben minden hasonló, agglomerációt érintő fontos döntés meghozatala előtt előzetes egyeztetésre van szükség.

Az eseményen részt vett Kovács Péter (Fidesz-KDNP), a Budapesti Önkormányzatok Szövetségének elnöke, Szabó István (Fidesz-KDNP), a Pest Megyei Közgyűlés elnöke, valamint Szűcs Lajos fideszes országgyűlési képviselő is. Lapunk kérdésére, hogy Tarlós István kinek a nevében mondta néhány napja, hogy a fideszes fővárosi kerületi polgármesterek egyetértettek abban, hogy 1 év próbaidőre vezesse be a kormány az M0-ás körgyűrűre, az autópályák bevezető szakaszaira díjfizetést és majd elemezzék a tapasztalatokat, Kovács Péter azt válaszolta, hogy "Tarlós István főpolgármester úr szavaiért Tarlós főpolgármester úr tartozik felelősséggel, kérem keresse őt".

Holnap reggel 8 és 9 óra között az Együtt fiatal tagjai molinóval hívják fel az autósok figyelmét a 2015. január 1-jétől várható útdíjra. Helyszín: a 2015. évtől már fizetős M1/M7 bevezető szakaszon Budaörs, az AGIP benzinkutakat összekötő gyalogos felüljárón.

Szerző

Fideszes nemek a kormány tervére

Ugocsa non coronat! Ugocsa nem koronáz! Előzetes hatástanulmány, valamint szakmai és társadalmi egyeztetés hiányában a fővárosi agglomerációs települések és Budapest érintett kerületeinek képviselői elutasítják a kormány azon tervét, hogy a Budapestre befutó autópályák körgyűrűn belüli részei, valamint az M0 egyes szakaszai fizetőssé váljanak.

A közös állásfoglalás azután született, hogy csütörtökre Pápai Mihály (Fidesz-KDNP), Gyál polgármestere, a Fővárosi Agglomeráció Önkormányzati Társulás elnöke meghívására a megyei autópályamatrica-rendszer bevezetésével érintett egyes Pest megyei települések, valamint Budapest érintett kerületeinek képviselői egyeztetést tartottak Gyálon. A szakmai fórumon megfogalmazták azt is, hogy a jövőben minden hasonló, agglomerációt érintő fontos döntés meghozatala előtt előzetes egyeztetésre van szükség.

Az eseményen részt vett Kovács Péter (Fidesz-KDNP), a Budapesti Önkormányzatok Szövetségének elnöke, Szabó István (Fidesz-KDNP), a Pest Megyei Közgyűlés elnöke, valamint Szűcs Lajos fideszes országgyűlési képviselő is. Lapunk kérdésére, hogy Tarlós István kinek a nevében mondta néhány napja, hogy a fideszes fővárosi kerületi polgármesterek egyetértettek abban, hogy 1 év próbaidőre vezesse be a kormány az M0-ás körgyűrűre, az autópályák bevezető szakaszaira díjfizetést és majd elemezzék a tapasztalatokat, Kovács Péter azt válaszolta, hogy "Tarlós István főpolgármester úr szavaiért Tarlós főpolgármester úr tartozik felelősséggel, kérem keresse őt".

Holnap reggel 8 és 9 óra között az Együtt fiatal tagjai molinóval hívják fel az autósok figyelmét a 2015. január 1-jétől várható útdíjra. Helyszín: a 2015. évtől már fizetős M1/M7 bevezető szakaszon Budaörs, az AGIP benzinkutakat összekötő gyalogos felüljárón.

Szerző